ARTIK MATERYALLERLE CALISMALAR…COCUK SARKILARI MP3

Havalar isindikca dersten kacan cocuklar gibi bloga yeni birseyler eklemek hatta bilgisayarin basinda oturmak bile zor gelmeye basladi bana­čÖé­čÖé­čÖé

Ne zamandir artik materyallerle yapilmis faaliyetler yayinlayacagimi soyleyip duruyordum ama araya 23 Nisan, Anneler Gunu girince ancak firsat bulabiliyorum yayinlamaya…

Ozellikle Fatma istiyordu bu faaliyetleri, biraz gecikmeli oldu ama umarim bunlari gorursun Fatma­čÖé

Faaliyetlerden once kanal d cocuk kulubunun sarkilari var….
http://rapidshare.com/files/27426212/Kanal_D_-_Cocuk_Kulubu_Sarkilari_III_2007.rar
Yukardaki linkten sarkilari indirebilirsiniz, dosyanin icindeki sarkilarin listesi asagida…

Veee sonunda artik materyallerden faaliyetler­čÖé­čÖé

YOGURT KIZLAR

Iki tane kucuk yogurt kabi ust uste konulduktan sonra kagitla kaplanmis, ustteki yogurt kabina delik acilarak plastik kasik yerlestirilmis ve suslenmis…

ROBOT

Konserve kutularina delik acilarak, iple biraraya getirilmis…

PLASTIK CICEKLER

Plastik tabaklar cicek seklinde kesilerek yapilmis…

BOCEK

Su sisesine tuylu tellerden bacaklar ve kanat yapilarak birlestirilmis…
Ben ozellikle yogurt kizlar ve bu bocegi cok sevdim­čÖé­čÖé

This entry was posted in Sanat Etkinlikleri, Siirler-Sarkilar. Bookmark the permalink.

23 Responses to ARTIK MATERYALLERLE CALISMALAR…COCUK SARKILARI MP3

  1. can─▒m merhabalar.ilk yorum benden ne g├╝zell.yine harika ┼čeyler yap─▒yosun.iyi hafatalar sanada.mertten kocaman ├Âp├╝c├╝kler..

  2. kartopum says:

    selam can─▒m..faaliyetler eklenmi┼č yine..Bende b├Âce─či sevdim. Yo─čurt k─▒zlar biraz tan─▒d─▒k geldi ama onlarda g├╝zzel…te┼čekk├╝rler ve sizede iyi haftalarrr..Fenerbah├že li olman ayr─▒ca sevindirdi beni..:))

  3. ben de yogurt k─▒zlar─▒ sevdim:)

  4. aynur bicer says:

    ┼čahane hepsi te┼čekk├╝r ederiz

  5. Anonymous says:

    MERHABALAR BEN ES─░N YAYINLADIKLARINIZ HAR─░KA PAYLA┼×IMINIZ ─░├ç─░N ├çOK TE┼×EKK├ťRLER

  6. BOYALI ELLER says:

    Yorumun icin tesekkur ederim Esin begenilmesine sevindim­čÖéAynur, guzela, kartopum, Funda hepinize tesekkurler­čÖé

  7. sa─čol can─▒m.ge├ž a├ž─▒l─▒yo blo─čun diyolar can─▒m s─▒k─▒ld─▒.ben de m├╝zi─či kald─▒rd─▒m.bakarm─▒s─▒n yine ge├ž mi a├ž─▒l─▒yo.sevgiler can─▒s─▒..

  8. nevriye says:

    ├žok g├╝zelmi┼č etkinliklerin….. evet eskisi kadar ├žok etkinlik yay─▒nlam─▒yosun san─▒r─▒m havan─▒n ─▒s─▒nmas─▒ndan dolay─▒ te┼čekk├╝rler payla┼č─▒m─▒n i├žin­čÖé

  9. nas─▒l k├╝├ž├╝ltece─čim can─▒m.bi anlatsan..

  10. iren says:

    ─░yi ak┼čamlar ├Â─čretmenim. ├çocuk ┼čark─▒lar─▒ g├╝zeldi. Eme─čine sa─čl─▒k. Art─▒k malzemelerden faydalanma y├Ântemlerine yenilerini ekledim sayenizde. Te┼čekk├╝rler.

  11. BOYALI ELLER says:

    Havalar bende tembelli yapti nevriye­čÖé­čÖéAma daha yayinliycak etkinlik cok devami gelecek­čśë

  12. BOYALI ELLER says:

    Iyi aksamlar iren hocam rica ederim begenmenize sevindim

  13. can─▒m sa─čolas─▒n.bana da s├╝rpriz oldu.sayende b├╝t├╝n resimleri k├╝├ž├╝ltt├╝m blogtaki.daha g├╝zel a├ž─▒l─▒yo ┼čimdi.├žok te┼čekk├╝r ederim.

  14. BOYALI ELLER says:

    Rica ederim Fundacim ne demek­čÖé

  15. ozlemle33 says:

    Can─▒m ben senin hep takip├žinim yorum yazmad─▒─č─▒m zaman zannetmeki sana u─čram─▒yorum.Ellerine sa─čl─▒k sen bizim minik kitap├ž─▒─č─▒m─▒zs─▒n:)Sevgiler

  16. Anonymous says:

    en ba┼čta ├žok etkilendi─čimi belitmek isterim bunca ara┼čt─▒rmalar─▒ ve deneyimlerinizi bizlerle payla┼čt─▒─č─▒n─▒z i├žin ├žok te┼čekk├╝r ederim ├žok bilgiler edindim fakat ├žocuk ┼čark─▒lar─▒n─▒ indiremedim mail adresime yollarsan─▒z ├žok mutlu olurum sevgiler ba┼čar─▒lar diliyorum

  17. Anonymous says:

    Merhaba, Link calismiyor. Lutfen dosyayi tekrar gonderirmisiniz ?Simdiden tesekkurler.

  18. esra says:

    slm siteniz ├žok g├╝zel s─▒k s─▒k u─čruyorum faydalanmaya ├žal─▒┼č─▒yorum ba┼čar─▒lar─▒n─▒z─▒n devam─▒n─▒ diliyorum etkinlikleriniz ├žok e─členceli ve g├╝zel ama benim ├Â─črencilere a─č─▒r geliyo ├Âzellikle art─▒k materyal ├žal─▒┼čmalar─▒ ├žok a─č─▒r ama ├žok g├╝zel tebrikler batmandan esra

  19. esra says:

    slm etkinlikleriniz harika fakat bulundugum ortamda bunlar─▒ yapt─▒rmam imkans─▒z ge├žen g├╝n art─▒k materyalden yapt─▒─č─▒n─▒z bal─▒g─▒ yapt─▒rmak istedim b├╝t├╝n g├╝n yorgunluktan ├Âld├╝m daha basit etkinliklerede yer verirseniz sevinirm ├ž├╝nk├╝ sitenizden faydalanmak istiyorum fakat ├Â─črencilerime a─č─▒r geliyo te┼čekk├╝r ederim batmandan esra

  20. Anonymous says:

    cnm yha benim kardesin bi ├Âdevi var sana zahmet bi bulabilirmisin ama bu g├╝n bana iletmen laz─▒m anas─▒n─▒f─▒ ┼čark─▒lar─▒ istemi┼č ├Âgretmenleri biraz daha sark─▒ koysan cocuk sark─▒lar─▒

  21. Anonymous says:

    ├žok g├╝zel bir site.ben ├žocuk geli┼čimi ├Âgrencisiyim.ger├žekten faydas─▒n─▒ g├Âr├╝yorum. ├žok te┼čekk├╝r ediyorum.

  22. ilknur b├╝lb├╝l says:

    cookkk te┼čekk├╝rler bizimle payla┼čt─▒g─▒n─▒z i├žin

  23. cahide says:

    b├Âcegin tarz yapm─▒┼č:)

Leave a Reply

