JALE’NIN FAALIYET ORNEKLERINE DEVAM…NESLIHAN’DAN FAALIYET ORNEKLERI

Blogun en guzel yani farkli sehirlerdeki meslektaslarimla tanismami saglayan bir kopru olmasi.

Bu ise ilk basladigimda karsilikli boyle guzel paylasimlarin, isbirliklerinin olabilecegi aklimin ucundan bile gecmezdi.

Ilk baslarda zaman gecirmek icin bir ugrasi olan blogum hayatimin vazgecilmezleri arasinda coktan yerini aldi­čÖé

Acikcasi ‘Benimle faaliyetlerinizi paylasabilirsiniz!’ cagrimin karsilik bulacagina cok ihtimal vermiyordum ama ne mutlu bana ki yanildim­čÖé
Cagrimin ilk karsiligi Avusturalya’da anaokulu ogretmenligi okuyan Jale’den gelmisti, Jale’nin tuzlu hamur tarifini http://meralsa.blogcu.com/2723182/ burada yayinlamistim. Tuzlu hamurla birlikte baska guzel orneklerde gondermisti surekli baska birseyler ciktigi icin bugune kadar yayinlayamamistim sonunda yayinlayabiliyorum­čÖé ve Jale’ye tekrar cok tesekkur ediyorum!





NESLIHAN’DAN FAALIYETLER
Asagida gordugunuz faaliyetlerde Fener Yolu Kiz Sanat Okulu ogrencisi Neslihan’a ait…
Neslihan o kadar ince o kadar dusunceliki her mailinde siteyle ilgili o kadar guzel seyler yaziyorki cok mutlu ediyor beni­čÖé
Gonderdigi calismalarin hepsi birbirinden guzel ellerine saglik Neslihan cok tesekkur ederim!!












NOT: Bir sure once grup calismasi ornekleri istenmisti, aslinda ornekler hazir yayinlanmayi bekliyor ama bugun blog o kadar guzel orneklerle dolup tasti ki onlara firsat kalmadi­čśë bir dahaki sefere yayinlayacagim grup calismalarini…

This entry was posted in Sanat Etkinlikleri. Bookmark the permalink.

25 Responses to JALE’NIN FAALIYET ORNEKLERINE DEVAM…NESLIHAN’DAN FAALIYET ORNEKLERI

  1. can─▒m gene harika faaliyetler bulmu┼čsun seni kutluyorum.her┼čey harika burada.iyi g├╝nler diliyeyim bu g├╝n sana!!biz de birazdan yatar─▒z.mert ve defneden gelen ├Âp├╝c├╝klerini de almay─▒ unutma..

  2. Deniz says:

    Merhaba Meral’cim. Toplanmak nasil gidiyor? Yorulmussundur. Yenisinifim duzene girmeye basladi. Bugun 5 yas grubuyla bir calisma yaptim. Yuzumuzde benzeyen ve benzemeyen yanlari calistik. Cok zevkliydi. Herkesin farkli yada benzer yanlarinin oldugunu ve herkese oldugu gibi saygi g├Âstermeyi ├Âgreniyorlar b├Âylece. Iyi aksamlar canim. Kocaman sevgiler.

  3. Anonymous says:

    Sevgili ├Â─čretmenim,art─▒k sahifene u─čramadan ge├žemiyorum o kadar harika ┼čeyler sunuyorsunki bay─▒lmamak elde de─čil,ayr─▒ca jale’ye ve neslihan’a da ayr─▒ca te┼čekk├╝rler.o kadar g├╝zel payla┼č─▒mlarda bulunuyorsunki, ne diyece─čimi bilemiyorum,allah g├Ânl├╝n├╝ze g├Âre versin.Faaliyetlerin herbiri birbirinden g├╝zel, sizin sahifenizde birba┼čka g├╝zel. sevgiler selamlar.├žok ├Âp├╝yorum can─▒m.Nesring├╝l.

  4. merhaba cnmhepsi birbirinden g├╝zel ilgin├ž ├žocuklar─▒n bay─▒laca─č─▒ ├Ârnekler..okullar─▒nda kapanmas─▒na az kald─▒ bende kara kara d├╝┼č├╝nmeye ba┼člad─▒m nas─▒l vakit ge├žirebiliriz diye. genelde d─▒┼čar─▒ ├ž─▒kmay─▒ planl─▒yoruz ama ,yinede bu t├╝r faliyet programlar─▒ d├╝zenlemeyi d├╝┼č├╝n├╝yorum evde yapmaya karar verdi─čimde ilk yapaca─č─▒m ┼čey buray─▒ ziyaret etmek olacak..o─člum bunlara bay─▒lacak..:))bu arada manzara resimleride harika..├Âp├╝yorum cnm sevgiler…

  5. iren says:

    G├╝nayd─▒n ├ľ─čretmenim. T├╝m g├╝zellikler sizinle olsun.

  6. tekgercek says:

    neslihanda senin gibi harika seyler yapmis, paylasimlari icin onada cok cok tskler… ikinizde supersiniz…kocaman optum canim, umarim keyifler yerindedir..

  7. iren says:

    ├ľ─čretmenim hay─▒rl─▒ Cumalar. Blogcudaki linki bi kontrol etsen iyi olacak. Hatal─▒ web sayfas─▒ ├ž─▒k─▒yor. Sa─čl─▒cakla kal─▒n.

  8. can─▒m sana da iyi haftasonlar─▒.sevgiler..

  9. ASIS says:

    Can─▒m yine ├žok g├╝zel ┼čeyler payla┼čm─▒┼čs─▒n,sana da g├╝zel bir haftasonu diliyorum ;)Sevgiler

  10. fatma says:

    merhaba ben ├Âgretmen aday─▒ olarak blogunuzu ├žok begendim ┼čans eseri girmi┼čtim ama ├žok g├╝zel faaliyetlerinizin oldugunu g├Ârd├╝m ba┼čar─▒lar─▒n─▒z─▒n devam─▒n─▒ diliyorum ger├žekten ├žok g├╝zel bi blog yapm─▒┼čs─▒n─▒z

  11. BOYALI ELLER says:

    Cok tesekkur ederim Fatma her zaman beklerim­čÖéYorum birakan butun arkadaslara kocaman tesekkurler­čÖé

  12. tekgercek says:

    slm canimmmumarim haftan yuregin kadar guzel gecmistir, ve hafta sonunda bi okadar guzel gecerkocaman optum seniiigonul dolusu mutluluk biraktim…

  13. aynur bicer says:

    oooone┼čelenmi┼č buras─▒ bu co┼čkuyu koruyal─▒m harika ┼čeyler ya┼čanacak belli ve buras─▒ bilgi ve yarat─▒c─▒l─▒k dolu bir havuz olacak bu s─▒caklarda ooooh keyifle b├╝t├╝n faliyetleri inceledim ve tekrar sana te┼čekkr ederim tatl─▒ meral tabi jale ├žok iyi bunlar bizde kuzeyle beyendiklerimizi hemen yap─▒caz :)jaleye selam diyer arkada┼člarada iyi tatiller

  14. Bengi Abla says:

    ooo ne cici ┼čeyler varm─▒┼č burada amanda amaaan :):)Keyifli Pazarlar DilerimBENG─░

  15. iren says:

    Merhaba ├Â─čretmenim.Egehanla g├╝zel bir cumartesi ge├žirdik. Bir e─člendik bir e─člendik ki sorma. Hamur gibi oldu, uyku g├Âzlerinden ak─▒yordu. Sabah ge├ž kalkacak umar─▒m.Bu arada senin blogcu daki ”buraya” hata veriyor hala bende.http://http//meralinanasinifi.blogspot.com/2007/05/jalenin-faaliyet-orneklerine.htmlBu siteye y├Ânlendirmiyor. ─░ki http var. Bilmem anlatabildim mi­čÖé

  16. Deniz says:

    Canimcim merhaba:)) Ah sorma arkadasim ya yeni seyler eklemeye firsatim olmuyor bu aralar. Gecen gun gittigimiz balik gezisinde 20 kg balik tuttuk:)) Tutmak iyide temislemesi de baska bir is:)) Ama guzeldi. Kocaman sevgilr canim.

  17. BOYALI ELLER says:

    Ne guzel seyler yazmissin Aynur tesekkur ederim Jale selamini almistir­čÖéIren hocam bahsettiginiz sorunu duzelttim tesekkur ederim uyariniz icin­čÖéSimdi bende sana ugradim Bengi deniz kizina bayildim­čÖéDeniz tebrik ederim nasil tuttunuz 20 kilo baligi varmi bir sirri­čÖé

  18. Anonymous says:

    s├╝per s├╝per s├╝per…….├žok g├╝zel olmu┼č can─▒m

  19. CANIM MERHABALAR.NASILSIN,AZ GELEMENE HEYECAN MI H├ťZ├ťN M├ť??DEFNE VE MERTEN ├ľP├ťC├ťKLER.

  20. BOYALI ELLER says:

    Cok tesekkur ederim­čÖéFundacim duygularim karisik valla hem huzun hem heyecan hepsi var­čÖé

  21. Anonymous says:

    sevgili ├Â─čretmenim,sahifendeki payla┼č─▒mlar─▒n yazla birlikte c─▒v─▒l c─▒v─▒l,o kadar ho┼č ve g├╝zel payla┼č─▒mlar─▒n i├žin te┼čekk├╝rler. Ellerine sa─čl─▒k.hepsi birbirinden harika ve canl─▒.selamlar sevgiler.Nesring├╝l

  22. yorgun k─▒s says:

    hersey cok g├╝zel ama bi cocuk geli┼čimi ├Â─črencisi olarak bu yapt─▒klar─▒n─▒z─▒n yap─▒l─▒┼č─▒n─▒da yazarsan─▒z sevinirim

  23. mdk says:

    ben de bir ├žocuk geli┼čimi ├Â─črencisiyim ve koymu┼č oldu─čunuz etkinlikleri ├žok be─čeniyorum ve hangi birine bakaca─č─▒m─▒ bilemiyorum ba┼čar─▒lar─▒n─▒z─▒n devam─▒n─▒ dilerim.E─čer etkinlik ├Ârnekleri yollayabiliyorsak katk─▒da bulunmak yollamak isterim

  24. Anonymous says:

    Ben almanyadan sevgi, gercekten cok guzel bir blog, eger twitter veya facebook sayfasi varsa hemen
    ekliycegim.

  25. BOYALI ELLER says:

    Sevgicim tesekkur ederim.
    Facebook sayfam var blogun g─▒r─▒s sayfas─▒n─▒n en ustunde facebook sayfam basl─▒kl─▒ b─▒r bolum var oraya t─▒klarsan ulasab─▒l─▒rs─▒n.

Leave a Reply

