KAGIT KATLAMA TEKNIGI ILE YAPILMIS GRUP CALISMALARI…UCURTMA YAPIMI RESIMLI ANLATIM ve VIDEO…

Bugun istek gunu­čÖé
Daha once grup calismalari istendigini ve yayinlayacagimi soylemistim iste bunlar o grup calismalari kagit katlama teknigi ile yapilmislar ben hepsinide cok begendim­čÖé

COCUKLAR
GEMILER ve TAYFALAR

KAPLUMBAGALAR
KUSLAR

UCURTMA YAPIMI

Ucurtma yapimi sadik okuyucusu oldugum Sfelsefeci icin­čÖé­čÖé

BASAMAK1

Biri uzun biri kisa 2 tane cubuk ust uste gelecek sekilde baglanir.
BASAMAK2
Cubuklarin uc kisimlari bir miktar oyulur(kenarlarina ip baglayabilmek icin) ve kenarlarina ip baglanir, daha sonra bir kagidin uzerine hazirlanan cerceve konulur kenarlarina 2-3 cm bosluk kalacak sekilde kagit kesilir ve cerceve kesilen kagitla kaplanir.
BASAMAK3


Cubuklarin iki ucundan ip baglanir ipin bir kismi kuyruk olmasi icin uzun birakilir. Kuyrugun ust tarafindaki ipin tam ortasindan ucurtmayi tutup ucurabilmek icin uygun uzunlukta bir ip baglanir ve ucurtma istenilen sekilde suslenir.

NOT: Eger anlatimim yeterli olmadiysa http://www.youtube.com/watch?v=NjH83CpiUSQ burada ucurtmanin nasil yapilacagini ayrintili bir sekilde gosteren videoyu izleyebilirsiniz.

Ucurtma yapmaya karar veren herkese kolay gelsin­čśë

This entry was posted in Sanat Etkinlikleri. Bookmark the permalink.

17 Responses to KAGIT KATLAMA TEKNIGI ILE YAPILMIS GRUP CALISMALARI…UCURTMA YAPIMI RESIMLI ANLATIM ve VIDEO…

  1. ASIS says:

    Selam can─▒m,yine c─▒v─▒l c─▒v─▒l valla insan─▒n ├žocuk olas─▒ geliyor ;)) Uzun zaman ├žal─▒┼čmay─▒nca tabii ├Ânce zor gelir ama hen├╝z gen├žsin ben art─▒k yoruldum 28 y─▒ld─▒r ├žal─▒┼č─▒yorum daha ne zaman bitecek belli de─čil­čśŽ Sana kolay gelsin can─▒m,ba┼čar─▒lar.─░yi gecelerrrrr

  2. iren says:

    Merhaba ├Â─čretmenim,─░lk u├žurtmam─▒ ilkokul 4 e giderken yapm─▒┼čt─▒m. ├çok ho┼čuma gitmi┼č ve zevk alarak u├žurmu┼čum ki h├ól├ó u├žurtma yap─▒yorum ve ├žocuklar gibi seviniyorum.

  3. selam:)ne┼čeli haftalar:)ben ilk u├žurtmam─▒ ├╝niversitede u├žurtma ┼čenli─činde u├žurdum ve m├╝thi┼č zevkliydi..yine istiyoruuuummmm­čÖé

  4. Bengi Abla says:

    Meralcim ne cici┼č yeler bunlar b├Âyle yine­čÖékaplumba─čalar nekadar gerekci , yelkenlilere ise hayran kald─▒m

  5. Anonymous says:

    sevgili ├Â─čretmenim,ku┼člar kablumba─čalar ve gemiler birbirinden harika ┼čeyler.Yaz senin sahifende bamba┼čka bir ┼čekilde i├ža├ž─▒c─▒ olarak geldi. o u├žurtmalar─▒n hayat─▒m─▒zdaki yeri bir ba┼čkad─▒r. o d├Ânemleri hat─▒lmak ├žok g├╝zel bir duygu ve heyacan veriyor. ellerine sa─čl─▒k. sevgiler selamlar.Nesring├╝l

  6. aynur bicer says:

    ┼čahaneler ┼čahaneeee

  7. iren says:

    Meral ├Â─čretmenim iyi geceler dilemeye geldim. ─░yi ├žal─▒┼čmalar.

  8. nevriye says:

    can─▒m ├žok g├╝zeller ├žok te┼čekk├╝ler ev ,gemi,kampumba─č─▒n katlama a┼čamalar─▒ var m─▒???

  9. tekgercek says:

    bunlari bizim usaklarin tek basina yapmasi zor:)) baya bi zahmetli, yapsalarda bi seye benzemez, aman yine de hepsi birbirinden guzel ellerine emegine saglik..bu arada kucak dolusu sevgi biraktimmmve kocaman opuyorum seni…

  10. BOYALI ELLER says:

    Nevriyecim aslinda yapim asamalari var ama bu aralar cok yogunum onlari yayinlamak icin hazirlamaya firsatim olmadi ama soz ilk firsatta onlarida yayinlayacagim.Yorum yazan butun arkadaslar tesekkurler­čÖé

  11. kartopum says:

    selam can─▒m. Bay─▒l┼č─▒r─▒m u├žurtma u├žurmaya. Ben daha hevesliyim ├žocuklar─▒mdan.. yak─▒nda u├žurtma ┼čenli─či olur denemeli bu u├žurtmay─▒da..Benim iki tane var ┼čimdilik­čÖé

  12. ASIS says:

    Selam can─▒m,te┼čekk├╝rler in┼čallah iki hafta sonra ameliyat olucam hay─▒rl─▒s─▒yla her┼čey iyi giderse g├Âr├╝┼čece─čiz yine sizleri ├Âzleyece─čim ;)Sana da kolay gelsin i┼čin ├žok biliyorum,kocaman ├Âp├╝yorummm

  13. iren says:

    Hay─▒rl─▒ Cumalar ├Â─čretmenim.

  14. ASIS says:

    Selammm can─▒m i┼čleri hafiflettinmi biraz ;)Sevgili annene ├žok te┼čekk├╝r ederim ziyareti ve iyi dilekleri i├žin ;))Sevgiler can─▒m ├Âp├╝yorummmmm

  15. Anonymous says:

    sizin aq pi├žler

  16. nesliii says:

    ben da ├Âgrencym on bire gectim ├žo├žuk gel b├Âl├╝m├╝ bu b├Âl├╝m ├žoook zor yaaaaaaaa…..

  17. nesliiiXS says:

    hayat gibi buda zooor

Leave a Reply

