BABALAR GUNU ICIN IKI ONERI…

Babalar gunu yaklasiyor, babalar icin yapilabilecek bir gozluk kabi, birde kart ornegi var bugun.

GOZLUK KABI
Gozluk kabini yapmak icin havlu kullanilmis kaliplar bende yok ama uzerindeki balik kabi boyama kitaplarindan bulunabilir, gozluk kabinin kalibi icinde baska bir gozluk kabi kullanilabilir cok guzel bir hediye olmus bence.
BABALAR GUNU KARTI


Istenilen buyuklukte dikdortgen bir karton kesilmis ortadan ikiye katlandiktan sonra (ikinci resimdeki gibi kesilmis ve ice dogru katlanmis) katlanilan yere kupa yapistirilmis daha sonra kestiginiz karttan daha buyuk bir kart kesilmis ilk kart ikinci kesilen kartla kaplanmis. Bugunluk bu kadar­čÖé, bu kartida cok begendim ben yapmak isteyen olursa kolay gelsin­čÖé­čśë

NOT: Bir onceki konuda yayinladigim grup calismalarinin katlama asamalari istenmisti, asamalari daha uygun oldugum bir zamanda yayinlayacagim­čśë

This entry was posted in Sanat Etkinlikleri. Bookmark the permalink.

10 Responses to BABALAR GUNU ICIN IKI ONERI…

  1. Bengi Abla says:

    pop-up kartlara bay─▒l─▒yorum­čÖésen bolca yay─▒nla bunlardan meralcim­čÖégrup ├žal─▒┼čmalar─▒n─▒da merakla bekliyorum­čÖéSEVG─░LER ─░ZM─░R’DEN MUTLU HAFTALAR …

  2. NEVR─░YE says:

    evet ger├žekten g├Âzl├╝k kab─▒ ├žok g├╝zel olmu┼č te┼čekk├╝rler can─▒m

  3. Anonymous says:

    sevgili ├Â─čretmenim,babalar g├╝n├╝ i├žin d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝n g├Âzl├╝k kab─▒ ve tebrik kart─▒ g├╝zel olmu┼č. Ellerine sa─čl─▒k. sevgiler selamlar.Nesring├╝l

  4. ozlemle33 says:

    Erkeklere hediye almak biraz zor ama ├žok iyi bir fikir vermi┼čsin yine.Sa─čol can─▒m,hemde ├žocuklar─▒n─▒n elinden ├ž─▒k─▒nca dahada k─▒ymetli olurSevgiler

  5. iren says:

    ─░yi geceler ├Â─čretmenim, nihayet bloga d├Ân├╝yorum. T├╝rkiyeye d├Ân├╝┼č├╝n├╝z ba┼člam─▒┼č, hay─▒rl─▒ yolculuklar. Bu arada babalar g├╝n├╝n├╝ hat─▒rlaman─▒z da g├╝zel.

  6. laf aram─▒zda benimkinin de pek aras─▒ yok.ancak k─▒zartmadan f─▒r─▒nda yaparsam yiyor.ben hepsine bay─▒l─▒yorum.sevgiler can─▒s─▒.

  7. tekgercek says:

    yine dokturulmus:) bizim okulda cocuklar tas boyamasi yaptilar uzerinede burda bi soz vardir ceviremiyorum tam ama tas gibi bi babam var a benzer bi yazi yazdik:) masrafsiz kolay bi sey ama cokta anlamli bi sey oldu:)bu arada ustteki yeni adresim eskiyi kullanirmiyim daha bilmiyorum, toparlandigini geri donuse hazirlandigini yazmissin canim kolay gelsin, sevgiyle kal olurmu kocamannnn opuldunn…

  8. sepetim says:

    merhaba can─▒m ziyaretin i├žin te┼čekk├╝rler seni arkada┼č─▒m olarak kabul ediyorum gine bekliyorum g├Âr├╝┼čmek ├╝zere

  9. hay─▒r can─▒m temmuza kadar buralarday─▒m.g├Âr├╝┼č├╝r├╝z daha.sevgiler…

  10. sepetim says:

    merhaba arkada┼č─▒m nas─▒ls─▒n bende sana g├╝zel bir hafta diliyorum her ┼čey g├Ânl├╝nce olsun sevgiler g├Âr├╝┼čmek ├╝zere ankaradan sevgiler

Leave a Reply

