BABALAR GUNU KUTLU OLSUN…BABALAR GUNU BOYAMA RESIMLERI…

Butun babalarin ozelliklede benim aslan babamin­čÖé babalar gununu simdiden kutluyorum!!

BOYAMA RESIMLERI








This entry was posted in Boyama Resimleri. Bookmark the permalink.

8 Responses to BABALAR GUNU KUTLU OLSUN…BABALAR GUNU BOYAMA RESIMLERI…

  1. iren says:

    ─░yi geceler ├Â─čretmenim. Nihayet biz karnemizi da─č─▒tt─▒k. Veee kocaman bir tatile ├ž─▒kt─▒k. 14 Haziran Egehan’─▒n do─čum g├╝n├╝yd├╝.. S─▒n─▒f─▒m─▒zda k├╝├ž├╝k bi kutlama yapt─▒k. Bu g├╝n de evimizde as─▒l kutlamay─▒ yapaca─č─▒z. Bu arada (aslan) baban─▒z─▒n da [bizim tak─▒mdanm─▒┼č(!)] babalar g├╝n├╝n├╝ ┼čimdiden tebrik ederim.

  2. Anonymous says:

    Can─▒m sevgili k─▒z─▒m,├žok te┼čekk├╝r ediyorum.b├Âylesine g├╝zel sahifende g├╝zel payla┼č─▒mlarda bulunman bizi sonderece mutlu ediyor.Bende sahifen arac─▒l─▒─č─▒yla b├╝t├╝n babalar─▒n babalar g├╝n├╝n├╝ kutluyorum. Ayr─▒ca biraz gecikmeli olarakta, Egehan─▒n do─čum g├╝n├╝n├╝ kutluyor,sa─čl─▒kl─▒ ve mutlu nice y─▒llara diyorum.Selamlar sevgiler.Meralin Babas─▒.

  3. Bengi Abla says:

    Ne cici boyama sayfalar─▒ bunlar b├Âyle­čÖéG├╝zel y├╝rekli babam ba┼čta olmak ├╝zere t├╝m bablar─▒n babalar g├╝n├╝ kutlu olsun .SEVG─░LER , KEY─░FL─░ PAZARLAR …

  4. cocuklacocuk says:

    Ben ilk resme bay─▒ld─▒m. Uyuyan ├žocuklar daha bir sevimli oluyorlar nedense. ┼čapka da guzel golge olmu┼č bu arada

  5. aynur bicer says:

    sana bu haberi vermek beni hem mutlu etti hemde ilgin├ž bir tesad├╝f ger├žekle┼čti sen ┼čehrine d├Ân├╝yorsun BENDE D├ľN├ťYORUUUUUMokadar mutluyumki tarih belli dei─čil yar─▒nda olabilir bir ay sonrada ama birlki ankaraya iyi bakt─▒m yoklu─čunda bana gurbet sana memleket bu ┼čehirde bana g├Âsterdi─čin dostlu─ča te┼čekk├╝r ederimd├Ând├╝─č├╝nde her┼čey g├Ânl├╝nce olsunallahtan ta┼č─▒n─▒rken bloglar yerinde duruyorda arkada┼čl─▒k payla┼č─▒mlar devam edecek son zmanlarda seni ihmal ettim biraz ama k─▒┼č uzun yine yollda┼čl─▒k ederiz b─▒rakal─▒m kendimizi hayat─▒n ak─▒┼č─▒na bakal─▒m her┼čey nas─▒l geli┼čecek yeni ba┼člang─▒├žlar─▒m─▒z hay─▒rl─▒ u─čurlu olsun sana ve e┼čine sevgiler her┼čey g├Ânl├╝n├╝zce olsun kolay gelsin bende evi komple koliledim yolculuk yak─▒nda…

  6. Anonymous says:

    merhaba bu gibi ├žocuk faaliyetlerini yaynlad─▒g─▒n─▒z i├žin ├žook te┼čekk├╝redrim.Ben bir anaokul ├Âgretmeniyim ve ├žocuklar─▒ma daha degi┼čik faliyetler ve kendimi geli┼čtrmek i├žin internet ├╝zerinden yard─▒mlar al─▒yrm ve sizden daha ├žok faaliyet ├Ârneklerinin resimlerini sitenize koyman─▒z─▒ rica ediyorum:)

  7. emeklerinize sa─čl─▒k sevgiler…

  8. te┼čekk├╝rler ├žok g├╝zel

Leave a Reply

