JALE ve NAGICE’DEN FAALIYETLER…ORADAN BURADAN FOTOGRAFLARLA SEZON FINALI :)

NAGICE’NIN GONDERDIKLERI

Asagidaki faaliyetleri sevgili Nagice gonderdi [ nagice.blogspot.com ]
Ogluyla ve oglunun sinifindaki cocuklarla beraber yapmislar.
Ucak tasarimi Nagice’ye aitmis.
Nagice’nin, tatli oglusunun ve arkadaslarinin ellerine saglik.




JALE’NIN GONDERDIKLERI

Jale’yi biliyorsunuz daha once gonderdikleri faaliyetleri yayinlamistim bu faaliyetler yine ayni Jale’den­čÖé
Jale ile nerede yasadigina dair bir anlasmazlik yasadik, ilk yayinladigim faaliyetlerinde Jale’nin Almanya’da yasadigini yazmistim sonra Jale beni uyardi ve Almanya’da yasamadigini soyledi, ben de ikinci sefer degistirdim dogru yazdigimi dusunerek, Avusturalya’da yasadigini yazdim, Jale beni yine uyardi cunku yine yanlis yazmisim­čÖé­čÖé
Ben de bu sefer kesinlikle dogu yazacagimi soylerek soz verdim, bakalim dogru yazacakmiyim­čÖé
Jale bu faaliyetleri AVUSTURYA’DAN gonderdi­čÖé [umarim dogru yazmisimdir­čÖé ]
Jale’ye tesekkur ediyorum ve Avusturya’ya sevgilerimi gonderiyorum­čÖé



ORADAN BURADAN FOTOGRAFLARLA SEZON FINALI­čÖé










Ailemizin fotografcisi esimin, ikinci fotograf sergisine hosgeldiniz­čÖé­čÖé
Basliktada belirttigim gibi fotograflar oradan, buradan, suradan cekildi­čÖé
Iki sene yasadigimiz sonra gitme telasina girince bir turist edasiyla!­čÖé gezdigimiz Pittsburgh’dan karisik fotograflar.
Boylece, bu guzel fotograflarla birlikte Meralin Anasinifi’nin sezon finalini yapiyorum­čÖé
Bir sure buralarda olamayacagim, dondugumde uzun uzun anlatirim neler yaptigimi­čÖé
Donusumde ise baslamamla birlikte Meralin Anasinifi dahada renklenecek.
Yoklugumda sinifima iyi bakin­čÖé kendinize ve sevdiklerinizede tabii­čÖé
Yeni yazi ekleyemesemde blogcu arkadaslarima firsat buldukca ugramaya calisacagim.
Simdilik hepiniz hoscakalin, tekrar gorusmek dilegiyle…
This entry was posted in Sanat Etkinlikleri. Bookmark the permalink.

15 Responses to JALE ve NAGICE’DEN FAALIYETLER…ORADAN BURADAN FOTOGRAFLARLA SEZON FINALI :)

  1. kalpici says:

    iyi tatiller ablac─▒m. kendine iyi bak. iyi e─členceler sana.:)bu arada resimlerin hepsi ├žok g├╝zel. e┼činizi tebrik ediyorum.

  2. selam can─▒m art─▒k d├Ânme vakti yakla┼č─▒yor demek. Tad─▒n─▒ ├ž─▒karmaya bak oralar─▒n gelince anlat─▒rs─▒n dedi─či gibi.E┼činizin de objektifine sa─čl─▒k :))Harika resimler.gene de ├Âzletme sen kendini fazla tamam m─▒?├Âp├╝yorum can─▒m iyi g├╝nler.

  3. fulda says:

    Blogunuzu cok begeniyorum, cok samimi ve ictenSevgiler

  4. Keyfini ├ž─▒kar─▒n d├Ân├╝┼č ser├╝veninin, Yeni sezonu heyecanla bekleyece─čiz.

  5. mehmet iren says:

    ├ľ─čretmenim fazla ├Âzletmeyin kendinizi. E┼činize selamlar─▒m─▒ iletin l├╝tfen.

  6. YASEM─░N says:

    can─▒m arkada┼č─▒m do─čum g├╝n├╝n kutlu olsun…iyiki do─čdun iyiki vars─▒n iyiki benim arkada┼č─▒ms─▒n SEN─░ COK SEV─░YORUMMMMMMMMMMM…─░STED─░─×─░N T├ťM G├ťZELL─░KLER SEN─░NLE OLSUN MUTLU YILLARRRRRRRRR

  7. Anonymous says:

    Sevgili ├Â─čretmenim,nagice ve jaleye katk─▒lar─▒ndan dolay─▒ te┼čekk├╝r ediyorum.Ayr─▒ca ailenizin foto─črafc─▒s─▒na o g├╝zel resimler i├žin te┼čekk├╝r ederim.Finaliniz hay─▒rl─▒ olsun ama ├žok fazla g├Âz├╝m├╝z├╝ sayfalarda b─▒rakmay─▒n sizi ├žok ├Âzl├╝yece─čiz.sevgiler selamlar.Ayr─▒ca Do─čum g├╝n├╝n├╝z├╝de kutluyor ├žok ├žok ├Âp├╝yorum.kendinize iyi bak─▒n. iyi ki do─čmu┼čunuz ├Â─čretmenim.NESR─░NG├ťL

  8. iren says:

    iyi ak┼čamlar ├Â─čretmenim, Her┼čey g├Ânl├╝nce olsun. Hayat her┼čeye ra─čmen ├žok g├╝zel :)))

  9. kartopum says:

    merhaba meral cim.yurda d├Ân├╝┼č bug├╝nerde olmal─▒yd─▒ san─▒r─▒m.├Âzledim yoklu─čun belli oluyor. ├çabuk d├Ân aram─▒za tamamm─▒:)Karde┼čimin bebe─či oldu. Ay┼čenur bebek geldi.3. kez teyze oldum sevincimi payla┼čmka istedim seninlede.kendine iyi bak.

  10. ASIS says:

    Selam can─▒m umar─▒m i┼čleri kolaylam─▒┼čs─▒nd─▒r.Ben de iyiyim ├žok ┼č├╝k├╝r dinleniyorum ┼čimdilik ;)Sevgilerimle

  11. iren says:

    Ya─čmurun topra─ča hayat verdi─či gibi dualar─▒nda hayat bulaca─č─▒ bu gecede dua bah├žesinde fidan olmak dile─čiyle kandiliniz m├╝barek olsun…………

  12. Anonymous says:

    iyiki do─čdun ve ho┼čgeldinikisi konusundada emin de─čilim ama seni ├Âzledikaynur

  13. Anonymous says:

    bende bir ├žocuk geli┼čimci olarak bu gibi faaliyetlerin ├žo─čalt─▒lmas─▒ndan yanay─▒m

  14. s├╝meyra says:

    s.a. bende baz─▒ esimler g├Ândermek istiyorum yard─▒mc─▒ olurmusunuz acaba kolay gelsin:)

  15. Anonymous says:

    ke┼čke her anas─▒n─▒f─▒ b├Âle olsa

Leave a Reply

