ISTE GELDIM BURDAYIIIIMMMM :)







Uzun bir aranin sonunda geldim­čÖé

Aslinda iki aya yakin bir zamandir Turkiye’deyim, gunler o kadar hizli geciyorki bu iki ay nasil geldi nasil gecti anlamadim.
Yorucu gecen bir yolculugun sonunda geldik Turkiye’ye, uzerine birde bavullarimizi kaybettik Allah’tan uc gunun sonunda bavullarimiza kavusabildik. Iki yil kullanilmayan evimiz tozdan kirden gorunmez hale gelmisti yol yorgunlugunu atamadan basladik temizlige neredeyse 15 gun surdu evin oturulabilecek hale gelmesi, evi adam ettikten sonra ikinci isimiz Mersin’e esimin ailesini ziyarete gitmek oldu [Yukarida gordugunuz fotograflar Mersin’de cektigimiz fotograflardan sizin icin sectiklerim :)] bir 15 gundeMersin’de gecirdikten sonra bu sefer ben Kibris’a abimi ziyarete gittim, bu arada derede korkum yuzunden surekli erteledigim ehliyet alma isini artik erteleyemeyecegimi dusunerek birde surucu kursuna yazildim direksiyon derslerim hala devam ediyor… Ankara sokaklari hazirlan yeni bir trafik canavari geliyor!!­čÖé­čÖé
Bu yogunlukta siteyle ilgilenme firsati bulamadim bir turlu ben bu sekilde kostururken siteyi guzel yorumarinizla, maillerinizle yalniz birakmamissiniz herkese cok tesekkkur ederim.
Bana gelen maillerden birisi 24 yillik anasinifi ogretmeni olan Emel Hanim’a ait.

Emel Hocam yapim asamasiyla birlikte kukla ornegi gondermis kendisine cok tesekkur ediyorum.



This entry was posted in Sanat Etkinlikleri, Yazilarim. Bookmark the permalink.

12 Responses to ISTE GELDIM BURDAYIIIIMMMM :)

  1. mutfaktayim says:

    can─▒─▒─▒─▒─▒─▒mm ho┼čgeldin nerelerdesin ka├žak merak etmeye ba┼člam─▒┼čt─▒m art─▒k neyse ┼č├╝k├╝r kavu┼čturana :)) Meral’cim art─▒k T├╝rkiye’ye kesin d├Ân├╝┼č yapt─▒n m─▒?? Birde e─čer bir mahsuru yoksa msn adresini verebilir misin? Yorum ┼čeklinde istersen yaz yorumunu yay─▒nlamam can─▒mc─▒m­čśë

  2. iren says:

    ├ľ─čretmenim ho┼č geldiniz. Tatilinizin iyi ge├žti─čini umuyorum. Aman trafik canavar─▒ olmay─▒n…)))

  3. Anonymous says:

    ho┼čgeldinbizde istanbulday─▒z ne garip hayat ama ikimizinde ├Âzlemleri dindi ya┼čas─▒n k─▒┼č uzun yaz─▒┼čal─▒m g├╝zel m├╝jdeli haberler beklerim

  4. ASIS says:

    Ho┼čgeldinnnnnn can─▒m,sefalar getirdin ;)Ne g├╝zel seni yeniden burada g├Ârmek.─░yi yapt─▒n oh oh resimler harika,aman trafik kurallar─▒na uyal─▒mmmm ;)Ben iyiyim can─▒m i┼čba┼č─▒ yapt─▒m bile­čśŽ Ko┼čturmaca yani anlayaca─č─▒n.Sevgiler can─▒m sana ve ailene,g├Âr├╝┼č├╝r├╝z.

  5. Deniz says:

    Canim hosgeldin. Biz 10 gun ├Ânce d├Ânduk bile:(( Cok guzel bir tatildi ama cok cabuk gecti. Neyse saglik olsun. Neguzel sen vatanina d├Ândun bile. Gunlerin ordada cok guzel gecsin. Ehliyetinde simdiden hayirli olsun. Mujdeli haberinide verirsin:)) Kocaman sevgiler canim.

  6. Tuba07 says:

    Merhaba Meral Hocam…Blogunuz ├žok g├╝zel,├žok faydal─▒..Ellerinize sa─čl─▒k…Sizler gibi okul ├Âncesine g├Ân├╝l vermi┼č ├Â─čretmenlerimizle daha da ilerleyece─čiz… : )Sevgiler Tuba07

  7. Anonymous says:

    Sana da iyi ak┼čamlar ve keyifli bir haftasonu dilerim­čśëasis

  8. can─▒m ho┼čgeldin.ben de mersinliyim ve 1 ay boyunca oradayd─▒m.sana kocaman sevgilerimi yolluyorum.ho┼č├žakal.

  9. can─▒m annemler mezitli de oturuyolar.biraz uzak kal─▒yo size galiba.mertte okula ba┼člayacak bu sene.iyi geceler can─▒m.

  10. Bengi Abla says:

    Ho´┐Żgeldin Meralcim ;bloguma yazd´┐Żn g´┐Żzel yorumun sayesinde farkettim geri d´┐Żnd´┐Żn´┐Ż .Ho´┐Żgeldin hem T´┐Żrkiye’ye , hem de bloguna . burada Emel hocam´┐Żn etkinli´┐Żine rastlamakda ayr´┐Ż bir s´┐Żpriz oldu . heleki sevgili dostum Tuba’ya rastalamak katmerli s´┐Żpriz oldu­čÖéSevgiler …

  11. Tuba07 says:

    Valla bengicim bende seni burda g├Âr├╝nce bana da katmerli s├╝rpriz olmu┼čtu­čśÇD├╝nya k├╝├ž├╝k : )Sevgilerleeee

  12. BOYALI ELLER says:

    Yorum birakan butun arkadaslar hepinize tesekkurler!!

Leave a Reply

