SINIF DEKORASYONU

Pazartesi gunu birinci siniflarla beraber anasiniflarida bir hafta onceden okula basliyor bu yil. Butun ogretmen arkadaslara, butun ogrencilere ve butun velilere ozellikle bu sene okula baslayacak olan minik kardesim [artik minik dememem gerekiyor sanirim kendisi coktaaannn buyudu ama bizim haberimiz yok :)] Berire’ye ve ondan cok daha fazla heyecanli olan anneme basarilar diliyorum­čśë­čÖé
Dilerim herkes icin guzel bir egitim yili olur.

Tum zorluklara ragmen yilmadim sinif dekorasyonu icin fikir arayan arkadaslara sinif suslemelerinden ornekler sectim bugun, saatlerdir surekli kopan internetime, resimleri bir turlu yuklemeyen blogspota inat bu konuyu bu gece yayinlayacagim dedim basardim iftiharla begenilerinize sunuyorum­čÖé­čÖé




This entry was posted in Sanat Etkinlikleri. Bookmark the permalink.

27 Responses to SINIF DEKORASYONU

  1. Anonymous says:

    bunlara bay─▒ld─▒─▒─▒─▒─▒─▒─▒─▒─▒─▒─▒─▒─▒─▒─▒maynur

  2. ASIS says:

    Selam can─▒m,hepsi harika s├╝slemelerin ;)) Sana da iyi pazarlar,iyi geceler.├ľp├╝ld├╝nnn kocaman­čśë

  3. Anonymous says:

    sevgili ogretmenimyine cokguzel paylasimlarin icin tesekkur ederim.Basarilar dilerim.selamlar.Nesringul

  4. can─▒m mutlu pazarlar.bilgisayarda sorun vard─▒.pek giremedim.├žocuklarla evle u─čra┼č─▒yorum ┼čimdilik.g├Âr├╝┼čmek ├╝zere.

  5. Anonymous says:

    Canim iki yil aradan sonraki ilk ders gununde basarilar dilerim. Ilk firsatta mailleselim. OptumSelma Ulker

  6. ASIS says:

    Selam can─▒m sana keyifli ne┼čeli ba┼člang─▒├žlar ;)Sevgilerimle

  7. elinize sa─čl─▒k hepside g├╝zel fikirler

  8. deli k─▒z says:

    slm can─▒m ho┼č geldinnn…..yie harikas─▒nnn cok ├Âp├╝yorum

  9. deli k─▒z says:

    slm can─▒m ho┼č geldinnn…..yie harikas─▒nnn cok ├Âp├╝yorum

  10. can─▒m nas─▒ls─▒n.mert yar─▒n birinci s─▒n─▒fa ba┼člayacak.├žok heyecanl─▒.sana sevgilerini yolluyor.

  11. Deniz says:

    Merhaba Meral’cim. Buralardayim arkadasim ama yogunluk vede yorgunluk bu aralar sayfama ugramama izin vermiyor:)) Ama b├Âyle firsat buldukca ugramaya calisiyorum. Malum cocuklarin faaliyetleri, planlar, egitimler derken daha cok kosturmaca oluyor. Sende iyisindir umarim canim. Sicacik sevgi ve selamlar.

  12. ASIS says:

    ─░yi geceler ;)))

  13. ASIS says:

    G├╝zel bir haftasonu diliyorum ;))Sevgiler

  14. merlacim nerelerdesin.├Âzledik seni.

  15. Anonymous says:

    slm merhabalar.. ben lise ├Â─črencisi ├žocuk geli┼čimi b├Âl├╝m├╝nde okuyorum ve ├Âdevim i├žin sitenize bak─▒orum ├žok g├╝zel ├žal─▒┼čmalar yapm─▒┼čs─▒n─▒z tebrik ediyorum ..sayg─▒lar─▒mlaa..├Âznur

  16. Anonymous says:

    MERHABALAR MERAL HANIM ETK─░NL─░KLER─░N─░Z─░ ├çOK BE─×ENEREK TAK─░P ED─░YORUM.BA┼×ARILARINIZIN DEVAMINI D─░L─░YORUM.BEN─░ B─░R KONUDA B─░LG─░LEND─░R─░RSEN─░Z ├çOK SEV─░N─░R─░M.BEN KIZMESLEK L─░SES─░ MEZUNU 1 YILLIK ├ľ─×RETMENL─░K TECR├ťBEM VAR.BUSENE ORYANTASYON E─×─░T─░M─░NE KATILDIM VE SERT─░F─░KAM OLACAK.ACABA DEVLET ATANMASI OLMADAN ─░LK├ľ─×RET─░MLER─░N ANASINIFLARINDA VEYA BELED─░YELER─░N ANAOKULLARINDA ├ľ─×RETMENL─░K YAPAB─░L─░R M─░Y─░M?NE OLUR YARDIM ED─░N ┼×─░MD─░DEN TE┼×EKK├ťRLER

  17. ASIS says:

    Can─▒m te┼čekk├╝rler,biliyorum ├žok yo─čunsun bende ├žal─▒┼čt─▒─č─▒m i├žin anl─▒yorum seni.G├╝zel bir hafta dile─čimle iyi geceler­čśë

  18. BOYALI ELLER says:

    Yorum yazan herkese cok tesekkur ederim.Alacaginiz sertifikayla usta oreticilik yapabilirsiniz bildigim kadariyla. Nerde gorev yapmak istiyorsaniz orani ilce milli egitimine basvurmaniz gerekiyor.Dilerim istediginiz bir yerde gorev alabilirsiniz.Meral

  19. Anonymous says:

    sevgili ├Â─čretmenm kusura bakmayn ama ben hi├ž yararlanamadm sadece kap─▒ s├╝sleri koymu┼čsunuz trafikle ilgili hi├žbir s├╝sleme bulamadm

  20. Anonymous says:

    meralcigim,paylas─▒mlar─▒n icin tesekkurler. Eller─▒ne sagl─▒k,cok cok opuyorum. Nesr─▒ngul

  21. Anonymous says:

    gercekten g├╝zel s├╝slemeler cok yarat─▒c─▒ bende fikir edinmi┼č oldum.

  22. Anonymous says:

    arkada┼č─▒m ├žok yarat─▒c─▒s─▒n ba┼čar─▒lar

  23. Anonymous says:

    faaliyetlerin i├žin te┼čekk├╝rler

  24. Anonymous says:

    gercekten cok g├╝zel bunlar ellerinize sagl─▒k arad─▒g─▒m etkinligi buldumcok te┼čekk├╝r edrim ellerinize sagl─▒k

  25. Nur says:

    bunlar─▒n hepsi ├žok g├╝zel ├žok te┼čekk├╝rlerrrr

  26. Anonymous says:

    MERAL HANIM FAAL─░YETLER─░N─░Z NE ZAMAN DEG─░┼×ECEK ├ľPTM SEVG─░LERLE KAL

  27. Anonymous says:

    bncedee ├žok g├╝zel

Leave a Reply

