CUMHURIYET SIIRLERI… COCUK SARKILARI…

Eskisi kadar ilgilenemiyorum siteyle­čśŽ
Itiraf etmem gerekirse ara verdikten sonra yeniden adapte olamadim galiba­čśŽ
Aslinda cogu zaman bilgisayari acamiyorum bile, o kadar cabuk geciyorki gunler bir Pazartesi gunununu bir de Cuma gununu hatirliyorum ortada kalan gunler ise tam bir bosluk, hayal meyal hatirliyorum­čÖé­čÖé
Yeni konu ekleyemedigim gibi blog arkadaslarimida ziyaret edemiyorum, yorumlara, maillere cevap veremiyorum­čśŽ bunlari dusununcede kendimi kotu hissediyorum­čśŽ

Tum bunlara ragmen beni ziyaret edip yorum birakan butun arkadaslara cooooookkkkk tesekkur ediyorum, yakinda eskisi gibi sizlerle olacagim soz!!­čÖé

Bu arada Elif’in yorumunda sordugu soruya cevap vereyim hemen, o sandalyeler ugruna ne kavgalar oluyor Elif­čÖé­čÖé

Gun boyunca ” Ogretmeeennniiiimmmm ….. benim sandalyeme oturmuuuuussssss!! ” seklinde kac sikayet duyuyorum hatirlamiyorum, bosta kalan bir dolu sandalye varken neden “O” sandalye o kadar onemli hala cozebilmis degilim­čÖé­čÖé
Masalarla ilgili o tur sorunlar yasamiyorum cok sukur!­čÖé
Bugun icin yayinlamayi planladigim faaliyetler vardi aslinda, ama sonradan cumhuriyet bayrami oncesi cumhuriyet siirleri yayinlamanin daha uygun olacagini dusundum.

Siirlerden sonra uzun zaman once kesfettigim bir site adresi var, adreste cocuk sarkilarini melodileri ve notalariyla birlikte bulabilirsiniz.
Herkesin cumhuriyet bayrami kutlu olsun.
Ayrica tum sehitlerimize Allah’tan rahmet diliyorum.

YASASIN CUMHURIYET

Co┼čkunuz, sevin├žliyiz.
Ayr─▒, gayr─▒ de─čiliz,
B├╝t├╝n T├╝rkler hep biriz,
Ya┼čas─▒n cumhuriyet.
D├╝nyaya ┼čeref sald─▒k,
Nice ├╝lkeler ald─▒k,
Aln─▒ lekesiz kald─▒k,
Ya┼čas─▒n cumhuriyet.
Atat├╝rk kalbimizde,
Y├╝r├╝r├╝z her g├╝n biz de
Onun ├žizdi─či izde,
Ya┼čas─▒n cumhuriyet.
T├╝rk, askerdir do─ču┼čtan;
Ho┼član─▒r─▒z bo─ču┼čtan,
Bize anad─▒r vatan,
Ya┼čas─▒n cumhuriyet…
Ya┼čas─▒n vatan ana,
Ba─čl─▒y─▒z candan ona,
Ne mutlu T├╝rk olana,
Ya┼čas─▒n cumhuriyet.
Rakım ÇALAPALA

29 EKIM (Ali P├ťSK├ťLL├ťO─×LU)
Cumhuriyet bayram─▒
Geldi bize ne mutlu !
Bayraklarla donatt─▒k,
G├╝zel okulumuzu.
Sokaklarda, evlerde
Al bayrak dalgalan─▒r.
Onun o al rengini
B├╝t├╝n bir d├╝nya tan─▒r.
Yirmi dokuz Ekimi
Kar┼č─▒lar─▒z ne┼čeyle
Çünkü bugün erdik,
B├╝y├╝k Cumhuriyet’e
Y├╝r├╝y├╝n arkada┼člar
Hep ileri ko┼čal─▒m,
Bug├╝n bayram─▒m─▒z var,
Gelin bayramla┼čal─▒m.

Ali P├ťSK├ťLL├ťO─×LU
CUMHURIYET BAYRAMI (─░.Hakk─▒ TALAS)

Ay-y─▒ld─▒zl─▒ bayra─č─▒m,
Semalar─▒ donatm─▒┼č.
Bug├╝n bayram var diye,
┼×afak erkenden atm─▒┼č.
Y├╝ksek tanklar s├╝slemi┼č,
Caddeleri, yollar─▒.
Bug├╝n g├Âzler ilerde,
Bug├╝n ba┼člar yukar─▒.
Ak─▒n ak─▒n insanlar,
Meydanlara ko┼čuyor.
Bug├╝n bayram var diye,
B├╝t├╝n millet co┼čuyor.
Bu g├╝zel Cumhuriyet,
Devletimin temeli.
El ├╝st├╝nde ya┼čatmak,
Hepimizin emeli.
I.Hakki Talas

COCUK SARKILARI

Biraz once bahsettigim adrese ulasmak icin TIKLAYIN!
This entry was posted in Siirler-Sarkilar. Bookmark the permalink.

35 Responses to CUMHURIYET SIIRLERI… COCUK SARKILARI…

  1. ASIS says:

    Can─▒m ├žok te┼čekk├╝rler,zaman─▒m olmuyor ilgilenmeye birde i├žimden gelmiyor bir┼čeyler yazmak son zamanlarda…ama ben seni f─▒rsat bulduk├ža ziyaret ederim can─▒m unutamam ;))Sevgiler sana kocamannn.Eveet s├╝per anneanne olucam s├Âz :))

  2. Anonymous says:

    iyiki vars─▒n─▒z ├žok g├╝zel bir site ba┼čar─▒lar─▒n─▒z─▒n devam─▒n─▒ diliyorum

  3. iren says:

    Nihayet Meral ├ľ─čretmenim,Sizleri tekrar aram─▒zda g├Ârmek ne g├╝zel… Anl─▒yorum sizi, hafta i├ži ├Â─črencilerle u─čra┼čmak ger├žekten yorucu. Vaktin nas─▒l ge├žti─čini anlamamak ise sizin onlar─▒ ne kadar ├žok sevdi─činizi ve mesle─činizi ├Ânemsedi─činizi g├Âsteriyor. Egehan da bu y─▒l 3 ya┼č─▒n─▒ bitirdi─či i├žin tam g├╝n olarak K─▒z meslek lisesinin anas─▒n─▒f─▒nda okula ba┼člam─▒┼čt─▒. ─░lk hafta bir hevesle ba┼člad─▒ ki sormay─▒n. ├çok mutluydu… 2. hafta gitmek istemedi. ├ťstelik tuvalet al─▒┼čkanl─▒─č─▒ kazanm─▒┼čken hi├ž alt─▒n─▒ ─▒slatmayan ├žocuk alt─▒n─▒ ─▒slatmaya ba┼člad─▒. Biz de g├Ândermedik. Bir sene daha beklemeyi uygun g├Ârd├╝k. ─░mk├ónlar─▒ bol bir okuldu fakat 3 kadrosu olan okulda tecr├╝besiz bir ├Â─čretmen, bir ┼čef ve bir a┼č├ž─▒ vard─▒. Bir ├Â─čretmen daha geldi, e┼č durumundan tekrar gitti. San─▒r─▒m sorun eleman yetersizli─činden kaynakland─▒. Necdi ┼×ent├╝rk isminde g├╝zel bir ├Âzel okul daha vard─▒, oraya vermedi─čimiz i├žin ├žok ├╝z├╝ld├╝m.

  4. can─▒m seni anl─▒yor ve hi├ž g├╝cenmiyorum.kendine iyi bak.iyi ak┼čamlar..

  5. can─▒m seni anl─▒yorum hi├ž merak etme sen.kendine iyi bak.ho┼č├žakal..

  6. zehra says:

    eller´┐Żn´┐Żze sagl´┐Żk unuttugumuz sark´┐Żlar:)

  7. ASIS says:

    ─░yi gecelerrr ;))))

  8. mutfaktayim says:

    Meralcim ta┼č─▒nm─▒┼čs─▒n yeni evin hay─▒rl─▒ olsun :)) Ben iyiyim ko┼čturmaca ayn─▒. Sen de iyisindir umar─▒m­čÖé

  9. selam can─▒m. Sen en ├žok ziyaret ettiklerim aras─▒ndas─▒n. d├Ârtg├Âzle yenilikler bekliyoruz. ├ľ─čretmenlerimizde biliyormu┼č blogunuzu­čÖéTan─▒n─▒yorsunuz yani. l├╝tfen ihmal etmeyin yapt─▒klar─▒n─▒z─▒ ekleyin olurmu s─▒k s─▒k..kartopum

  10. mutfaktayim says:

    Meralcim facebookta sana bakt─▒m buldum ama emin de─čilim istersen yorum olarak tam ad─▒n─▒ yaz seni ekliim sende beni g├Ârm├╝┼č olursun istersen tabii:==))

  11. mutfaktayim says:

    Meralcim seni ekledim. ─░smimi burdan tam vermiim ama ├Âzlem g├Ârd├╝g├╝nde sende ekle ku┼čum­čÖé istersen senin yorumuda sileyim sen bilirsin bana cevap d├Ânersen sevinirim ├žok ├Âpt├╝m seni:))

  12. zeynep says:

    cok g├╝zel bir payla┼č─▒m cok tesekk├╝rler. hay─▒rl─▒ hafta sonlar─▒. iyi ak┼čamlar:)

  13. mehmet iren says:

    Merhaba ├Â─čretmenim,Pazar g├╝n├╝n├╝z├╝n g├╝zel g├žmesini dilerim. Sizi anl─▒yorum, zaman ├žocuklarla u─čra┼čmaktan ├Âyle bir k─▒sal─▒yor ki. Zaman bulmak g├╝├ž ger├žekten internetin ba┼č─▒na ge├žmek i├žin.

  14. kartopum says:

    selam.. huuuu huu . Tr yaramad─▒ size ├Â─čretmenimmm..├ça├ža yan─▒mda ┼čimdi, sizin s─▒n─▒f─▒ g├Ârd├╝ ve s─▒n─▒f─▒mda kardelenleri s├Âylemeye ba┼člad─▒ :))

  15. zehra says:

    gelelim bu g´┐Żn´┐Żn mesaj´┐Żnaherkeze mutlu sagl´┐Żkl´┐Ż ve huzurlu bir hafta diliyorumvee en super haberi en sona saklad´┐Żm….s´┐Żk´┐Ż durun geliyorrrcumaninnnn gelmesine sadece 4 g´┐Żnnn kald´┐Ż´┐Ż´┐Ż´┐Ż´┐Żya´┐Żas´┐Żnnnnn

  16. Anonymous says:

    meralim ├Ârtmenim, nas─▒l gidiyor e─čitim- ├Â─čretim i┼čleri…yard─▒ma gelelim mi, biliyorsun bizim camia b├╝y├╝k.yaaa..ben ├Âzl├╝yorum senin faaliyetlerini..Atat├╝rk’├╝m├╝z├╝n sal─▒ncak foto─čraf─▒n─▒ g├Ârd├╝n m├╝ .. pek sevimli,├žok tatl─▒, ├žocuk g├Âzleri parl─▒yor Atat├╝rk’├╝n..sevgilerimle..buradaki ├žocuklar─▒ unutma:)) sfelsefeci

  17. Anonymous says:

    Sevgilerrrrr ;))asis

  18. merhabalar can─▒m.sen gelemiyosun ben geldim.sevgiler…

  19. RAMAZAN KISA says:

    Hayatimin ogretmeni,belcikadan kucak dolusu sevgiler.Ramazan

  20. sevil says:

    Merhaba^^ PORSELEN DEML─░K 4 E^^ kat─▒lan dostlar EV SAH─░B─░M─░Z: http://recaysev.blogcu.comAk┼čam ├╝st├╝ sohbetine gelen dostlara, Han─▒mlarla yap─▒lan g├╝nlere, Be┼č cay─▒na gelen misafirlere, Herbiri birbirinden lezzetli tarifler. ├çay─▒n en iyisi^^ porselen demlik^^te,en g├╝zel ^^cay tarifleri^^de burada olacak in┼č.. emeginize sagl─▒k diyorum ve son s├Âz├╝ marifetli ellerinize b─▒rak─▒yorum. Haz─▒rlam─▒┼č oldugunuz tarif haz─▒rsa nasibimin yada recaysevin ├Ân sayfas─▒nda bildirebilirsiniz. KATILAMAYANLARIN B─░ZZAT BEN KATILAMIYORUM YAYIN YAPAMAYACA─×IM DEMES─░ ─░Y─░ OLUR.. BASLIK^^ PORSELEN DEML─░K 4^^ OLACAK G├Âzden kacma olas─▒l─▒g─▒ olmaz o zaman. SON G├ťN 25 Kasim PAZAR EMEKLER─░N─░ZE TESEKK├ťRLER SELAM VE DUA ─░LE

  21. sevil says:

    Merhaba^^ PORSELEN DEML─░K 4 E^^ kat─▒lan dostlar EV SAH─░B─░M─░Z: http://recaysev.blogcu.comAk┼čam ├╝st├╝ sohbetine gelen dostlara, Han─▒mlarla yap─▒lan g├╝nlere, Be┼č cay─▒na gelen misafirlere, Herbiri birbirinden lezzetli tarifler. ├çay─▒n en iyisi^^ porselen demlik^^te,en g├╝zel ^^cay tarifleri^^de burada olacak in┼č.. emeginize sagl─▒k diyorum ve son s├Âz├╝ marifetli ellerinize b─▒rak─▒yorum. Haz─▒rlam─▒┼č oldugunuz tarif haz─▒rsa nasibimin yada recaysevin ├Ân sayfas─▒nda bildirebilirsiniz. KATILAMAYANLARIN B─░ZZAT BEN KATILAMIYORUM YAYIN YAPAMAYACA─×IM DEMES─░ ─░Y─░ OLUR.. BASLIK^^ PORSELEN DEML─░K 4^^ OLACAK G├Âzden kacma olas─▒l─▒g─▒ olmaz o zaman. SON G├ťN 25 Kasim PAZAR EMEKLER─░N─░ZE TESEKK├ťRLER SELAM VE DUA ─░LE

  22. sevil says:

    Merhaba^^ PORSELEN DEML─░K 4 E^^ kat─▒lan dostlar EV SAH─░B─░M─░Z: http://recaysev.blogcu.comAk┼čam ├╝st├╝ sohbetine gelen dostlara, Han─▒mlarla yap─▒lan g├╝nlere, Be┼č cay─▒na gelen misafirlere, Herbiri birbirinden lezzetli tarifler. ├çay─▒n en iyisi^^ porselen demlik^^te,en g├╝zel ^^cay tarifleri^^de burada olacak in┼č.. emeginize sagl─▒k diyorum ve son s├Âz├╝ marifetli ellerinize b─▒rak─▒yorum. Haz─▒rlam─▒┼č oldugunuz tarif haz─▒rsa nasibimin yada recaysevin ├Ân sayfas─▒nda bildirebilirsiniz. KATILAMAYANLARIN B─░ZZAT BEN KATILAMIYORUM YAYIN YAPAMAYACA─×IM DEMES─░ ─░Y─░ OLUR.. BASLIK^^ PORSELEN DEML─░K 4^^ OLACAK G├Âzden kacma olas─▒l─▒g─▒ olmaz o zaman. SON G├ťN 25 Kasim PAZAR EMEKLER─░N─░ZE TESEKK├ťRLER SELAM VE DUA ─░LE

  23. Anonymous says:

    Bug├╝nden ├Â─čretmenler g├╝n├╝n kutlu olsun can─▒m,├Âp├╝yorum ;)Sevgilerimleasis

  24. mehmet iren says:

    24 kas─▒m ├Â─čretmenler g├╝n├╝n├╝z kutlu olsun ├Â─čretmenim.

  25. Anonymous says:

    Selam can─▒m,ben seni ├Âzledim geldim ;)) Sevgilerimleasis

  26. Anonymous says:

    Selammmm,bana gitme demi┼čtin ama ben d├Ând├╝m sen gitmi┼čsin umar─▒m k─▒sa bir arad─▒r­čśëAilenle sa─čl─▒kl─▒,mutlu bir y─▒l ge├žirmeni dilerim.Sevgilerimleasis

  27. Anonymous says:

    Selammm,her┼čey yolundad─▒r in┼čallah ├ž├╝nk├╝ hala yoksun­čśŽ Sevgilerasis

  28. mehmet iren says:

    Meral ├Â─čretmenim, merhaba demek istedim ama art─▒k u─čram─▒yorsunuz galiba… Buralar sizsiz olmuyor.

  29. Anonymous says:

    Ama hala yoksun­čśŽ Her┼čey yolunda m─▒ ? Sevgilerimle asis

  30. Anonymous says:

    sevgili meral ├Âgretmenim sizin o guzel paylas─▒mlar─▒n─▒z─▒ ozledik bekliyoruz sevgiler selamlar.Nesringul

  31. Anonymous says:

    Merhaba Meral Han─▒m,Uzun zamand─▒r sitende seni g├Âremiyoruz.D├Ân├╝┼č├╝n├╝ d├Ârt g├Âzle bekliyoruz.Seni ├žok ├Âzledik…Hayattaki en b├╝y├╝k hayran─▒n…Kocandan sevgiler…

  32. Anonymous says:

    ─░Y─░ BAYRAMLAR :))AS─░S

  33. 23 nisan ulusal egemenlik ve ├žocuk bayram─▒n─▒z kutlu olsun sevgiler

  34. bahsetti─čm kitapta bu resimleriniz var…
    ­čÖé

Leave a Reply

