DAIRE…

Sonunda cuma gunu geldi, cok seviyorum cumalari, kendimi daha bir iyi, daha bir keyifli hissediyorum­čÖé
Bu cuma mutlulugumla yeni etkinlikler ekleyim bloguma dedim­čÖé
Asagida gordugunuz faaliyetleri donem basinda yapmistik, faaliyetler basit oldugundan donem basinda yapmak icin cok uygunlar…

DAIRE AYICIK



Yaptirmak isteyenler olursa ayicigin kalibini BURADAN bulabilirsiniz. Daireler boyanip kesilip uygun sekilde yapistiriliyor. Ben kirmizi ve daire kavraminin pekismesini kolaylastirmak amacli kirmizi kartondan daireler hazirlayip, ayicigi o dairelerin uzerine yapistirmalarini istedim.

TIRTIL


Bos bir kagida tirtil seklinde daireler ciziliyor, diger bir kagida ayni boyutlarda ve sayida baska daireler ciziliyor. Ikinci kagittaki daireler boyanip, kesilip ilk kagittaki dairelerin uzerine yapistiriliyor.


DAIRE TEKERLEME

Ben bir daireyim
Arabanin tekeriyim
Istanbulun sekeriyim
Dunyanin gunesiyim
Ben bir daireyim
Dunyanin ta kendisiyim.

Herkese keyifli bir haftasonu diliyorum…

This entry was posted in Sanat Etkinlikleri, Tekerlemeler-Bilmeceler. Bookmark the permalink.

9 Responses to DAIRE…

  1. Nur says:

    ├žok g├╝zel olmu┼č ellerinize sa─člk­čÖé

  2. simayhobievi says:

    tekerleme ├žok g├╝zelmi┼č g├╝zel bir hafta sonu dilerim can─▒m

  3. Anonymous says:

    Haftasonunu iple ├žekenlerdenim :)) asl─▒nda g├╝nler su gibi ak─▒yor,├Âm├╝rler gidiyor ama…Meralcim sana da keyifli haftasonlar─▒ :)ne g├╝zel tekerlemeler buluyorsun,├žocuklar ├žok seviyordur eminim.Kocamannnn sevgiler sana asis

  4. cok g├╝zel bir meslegin ve isin var imreniyorum emegine saglik canimpastada acik ara oyla ├Ânde gidiyor:))sevgiler iyi pazarlar

  5. ┼čimdi de k─▒z─▒m anas─▒n─▒f─▒nda meral ablas─▒.├žok be─čendi..

  6. Nur says:

    sizinde ├Â─čretmenler g├╝n├╝n├╝z kutlu olsun. ├çok te┼čekk├╝r ederim ziyaretiniz i├žin..

  7. simayhobievi says:

    merhaba meralcim biraz ge├ž kald─▒m ama d├╝n webe girme ┼čans─▒n olmad─▒ seninde ├Â─čretmenler g├╝n├╝n kutlu olsun can─▒m sa─čl─▒k mutluluk i├žinde en g├╝zel g├╝nlerin olsun meslek hayat─▒nda ge├žen s├╝re

  8. Anonymous says:

    yar─▒n cuma:) keyfini ├ž─▒kar hafta sonunun oldu mu.ana okulu ├Â─črt. ve ├žocuk geli┼čimi ├Â─čretmenli─činde okuyan ├Â─črencilerime bu adresini verdim. senden ├žok ┼čey ├Â─črenecekler ├žoookk. sevgilerimle:)SF

  9. Anonymous says:

    Selammmm Meralcim,iyi haftasonlar─▒ bol dinlenmeler,sevgiler…asis

Leave a Reply

