SAYILARA DEVAM… CANLI CANSIZ…



Bol kosturmali bir hafta gecirdim. Nasil geldi, nasil gecti anlamadim bile. Hafta sonuda Istanbul’a gittik. Istanbul her zamanki gibi harikaydi!!
Cumartesi gunu bol yagisli gecip bizi korkutsada, pazar gunu gunes kendini gosterince rahat rahat gezdik. Yukardaki fotograflar havadanda anlasilacagi uzere pazar gununden­čÖé
UC
Kalibi icin TIKLAYIN..
UC TEKERLEMESI
1,2,3
Bu is cok guc
Ben severim guc isi
Sayarim kelebekleri

Kalibi icin TIKLAYIN..
4 TEKERLEMESI
Dordum dort
Uzerimi ort
Iyi uykular
Tatli ruyalar
CANLI CANSIZ

Fotograf makinesini sinifa goturdugum gunler cocuklar bayram ediyorlar,
“Ogretmeniiiimmm bizi boyle cekseneeeee” diyen diyene­čÖé
Beslenme yaparken cek, faaliyet yaparken cek, oyun oynarken cek, ne kadar ceksem bikmiyorlar­čÖé
Cektiklerimin hepsini yayinlamam mumkun degil tabii.
Yukardaki fotograf bugunku faaliyetimizden her cocuga sari ve kirmizi renklerinde iki karton dagittim, daha onceden evden eski gazete ve dergi getirmislerdi, bu gazete ve dergileren resimler kestiler, canli olanlari kirmizi kartona, cansiz olanlari sari kartona yapistirdilar.
Hem canli – cansiz kavraminin hemde sari ve kirmizi renklerinin pekismesi icin faydali bir etkinlik oldu.
This entry was posted in Sanat Etkinlikleri, Tekerlemeler-Bilmeceler. Bookmark the permalink.

4 Responses to SAYILARA DEVAM… CANLI CANSIZ…

  1. Nur says:

    canl─▒- cans─▒z ├žal─▒┼čmas─▒ ├žok g├╝zel bir fikir renkleri peki┼čtirmek i├žinde faydal─▒. bende denemeliyim­čÖé ellerinize sa─čl─▒k can─▒m..

  2. simayhobievi says:

    merhaba meralcim istanbulda de─čilmiydin ki ben seni orda san─▒yordum neyse oh benim yerimede dola┼čm─▒┼čs─▒nd─▒r art─▒k emi :)Bir┼čey sorucam bu arada benim miniklerin b├╝y├╝k ├žo─čunlu anas─▒n─▒f─▒na gitmi┼č ├Â─črencilerden olu┼čuyor sene ba┼č─▒nda beni baya─č─▒ yordular etkinlik isteyip duruyorlar bulabildiklerimi yapt─▒rd─▒m ama arkas─▒n─▒ istiyorlar onlara y├Ânelik neler yapt─▒rabilirim fikir can─▒m sevgiler ├Âpt├╝m

  3. Anonymous says:

    Meralcim sana da iyi bayramlar can─▒m,├Âp├╝yorummmmasis

  4. Anonymous says:

    etkinlikleriniz ├žok g├╝zel.Ayr─▒ca ge├ž de olsa yorumunuz i├žin te┼čekk├╝r ederim.Sevgiler.

Leave a Reply

