MIM, BALIK, KURBAGA ve MUM SANAT ETKINLIKLERI

Bu odul becerikli minikler tarafindan verildi, kendisi ilk odulum­čÖé
Becerikli miniklere cok tesekkur ediyorum, bloguna yorum yazilamadigindan dolayi tesekkur etme firsati bulamamistim.
Bu odulu benimde bazi arkadaslarima vermem gerekiyor, benim vermek isteyebilecegim herkese becerikli minikler vermis zaten onlarin disinda bende kabul ederlerse odulu Asis’e, simayhobiye, deniz-yasemen’e, lezzet gemisi’ne ve panorama’ya vermek istiyorum.

Kis basladigindan bu yana zaman zaman yogunlasan zaman zaman hafifleyen bir soguk alginligiyla ugrasiyorum bir suru ilac ictim ama bir faydasini goremedim
­čśŽ gecen hafta artik kroniklesen bu soguk alginligim ve yogun gecen gunler nedeniyle bloga yeni konu ekleyememistim simdi firsat bulmusken hemen arsivde yayinlanmayi bekleyen sanat etkinliklerinden birkacini ekleyim dedim…

Dort parca halindeki mumu boyayip keserek parcalarinibir araya getirdik.

Orjinali kagit tabakla yapiliyor aslinda ama ben kartonla yaptirmayi tercih ettim. Agzindaki mavi sey pek belli olmasada buyuk baligin yemeye calistigi kucuk balik­čÖé
Bu kurbaga en sevdigim faaliyetlerden biri, aslinda kenarlarini tamamen mavi elisi kagidi ile kaplayacaktik ama vakit yetmediginden golumuzun suyu az oldu­čÖé

This entry was posted in Sanat Etkinlikleri, Yazilarim. Bookmark the permalink.

8 Responses to MIM, BALIK, KURBAGA ve MUM SANAT ETKINLIKLERI

  1. zehra says:

    yer─▒m ben bunlar─▒n sanat etk─▒nl─▒kler─▒n─▒:)

  2. Nur says:

    hepsi ├žok g├╝zel olmu┼č ama kurba─čaya ayr─▒ bir bay─▒ld─▒m. Ellerinize sa─čl─▒k can─▒m. Bu arada ├žok ge├žmi┼č olsun. Bende 1 haftad─▒r griple bo─ču┼čuyorum bir t├╝rl├╝ toparlayamad─▒m.sevgiler..

  3. simayhobievi says:

    meralcim ├Âd├╝l├╝m├╝ al─▒p te┼čekk├╝rlerimi sunuyorum can─▒m sa─čol bu arada ├žok ge├žmi┼č olsun grip her y─▒l biraz daha m├╝zminle┼čiyor kendine dikkat et hatta a┼č─▒s─▒n─▒ yapt─▒r derim ufakl─▒klar─▒n s├╝perler ├žok cici ┼čeyler yap─▒yorlar ├Â─čretmenlerinide ├╝zm├╝yorlard─▒r in┼čallah sevgiler can─▒m

  4. rica ederim ├Âd├╝l├╝n hay─▒rl─▒ olsun:)bu arada blo─čuma yorum yapamad─▒─č─▒n─▒ bilmiyordum bir sorun var galiba acaba nas─▒l d├╝zeltebilirim..

  5. Butterfly says:

    Selam Meralcim tesekk├╝rler,gecmis olsun canim.Bu kis hep hastalikla gecti sanki herkes hasta iyi bak kendine..sanat etkinlikleriniz muhtesem minikleri veee yaratici ├Âgretmenlerini kutlarim.Sevgiler sana

  6. G├ťNAYDIN CANIM. MAR─░FETL─░ M─░N─░K ELLLER, HER ZAMANK─░ G─░B─░ Y─░NE HAR─░KALAR YARATMI┼×. HEPS─░NE KOCAMAN B─░R AFER─░N. HAYIRLI CUMALAR VE ARDINDAN KEY─░FL─░ B─░R HAFTA SONU TAT─░L─░ D─░L─░YORUM. SEVG─░LER….

  7. ─░yi geceler ve hay─▒rl─▒ bir hafta dilemeye geldim can─▒m. sevgilerimi b─▒rakt─▒m.

  8. ├Âd├╝l├╝m├╝ ald─▒m te┼čekk├╝r ederim can─▒m…. bu oyunlardan pek anlam─▒yorum ┼čimdi bende mi birine vermeliyim :))23 Nisanda bu y─▒l bireysel ├ž─▒kmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum, ├Ânceden dans ├Â─čretmeniyle toplu g├Âsteri yap─▒l─▒yordu ama ben dans hocalar─▒yla ├žal─▒┼čmaya ├žocuklar─▒ zorlamaya kar┼č─▒y─▒m noktay─▒ koydum ilk y─▒llardaki gibi seviyelerine uygun bir oyunla haz─▒rlanmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum. San─▒r─▒m ys─čmur han─▒m olcak ├ž├╝nk├╝ onu bir kez haz─▒rlad─▒m daha bakal─▒m… belki fikir de─či┼čtirebilirim daha orjinal bir ┼čey bulabilirsem ├Âp├╝yorum iyi g├╝nler…

Leave a Reply

