TASITLAR SANAT ETKINLIKLERI

Yazmaya ara vermeden once “ara veriyorum” yazisi yazmiyorum hic, cunku planlamiyorum. Bugun yarin derken aylar geciyor en sonunda birgun ki iste o birgun bugun, geciyorum bilgisayarimin basina. Ara vermemde yeniden baslamamda tamamen dogaclama­čÖé
Uzun ve cok guzel bir tatil gecirdim bu sene, hatta tadina doyamadim
Ihlamur kokulari, kus civiltilari esliginde iki gunluk Yalova kacamaginin ardindan on gunluk Silifke tatili geldi.
Silifke’de oturan arkadaslarimizi ziyaret disinda kamp sinirlarindan disari adim atmadan yemek, deniz ve uyku uclusunden olusan bir tatildi, kulaga bayginlik verici gelsede oyle olmadi. Hemen ardindan yeni dogan yegenimi gormek icin Kibris’a gittik zaten Silifke’de oldugumuz icin dedik ki deniz otobusu ile gidelim demez olsaydik­čÖé keske Ankara’ya donseydik sonra ucakla gitseydik ben o kadar berbat bir yolculuk olabilecegini hic dusunmemistim, eger deniz otobusune binip Kibris’a gitmek gibi bir dusunceniz varsa cok gec olmadan hemen vazgecin derim ben­čÖé
Tatilin bundan sonrasi bes gunluk hastanede yatma macerasi ile gecti. Dayanilmaz bir karin agrisi sonucu kendimi acilde sonrasinda hastane yataginda buldum Allah orada uzun sure yatmak zorunda olanlara sabir ve acil sifalar versin cok sukur ben onemli bir sey olmadan ciktim simdi evimde ve iyiyim.
Tatil bitmis gibi konusuyorum ama bitmedi onumuzde upuzuuunnn bir dort gun var nede olsa tadini cikarmak lazim­čÖé
Son yazim tasitlarla ilgiliymis tasitlarla devam edeyim dedim okul kapanmadan uzun sure once yaptigimiz sanat etkinliklerinden ornekler…

NOT: Elif Safak’in kitabi Ask’i okudum. Arka arkaya okudugum entrikalarla dolu Boleyn Kizi, Kralicenin Soytarisi, Bakirenin Asigi kitaplarindan sonra cok dolu, dingin, huzur verici geldi bana Ask. Baska alemlere yolculuga cikariyor insani, kendi icine donmeni, sorgulamani sagliyor.
Cok begendim tavsiye ederim herkese.
BIR NOT DAHA:) Yazmadan edemeyecegim Ask’i okumadan once Elif Safak’i bircok programda izledim hep ayni cumleleri kuruyor gibi geldi bana belki sorulan sorularin benzerliginden kaynaklaniyor ama bir sure sonra rahatsiz edici geliyor yada bana oyle geldi bilmiyorum.

TREN

Kalip icin TIKLA
ARABA
Kalip icin TIKLA
ITFAIYE ARABASI
Kalip icin TIKLA

This entry was posted in Sanat Etkinlikleri. Bookmark the permalink.

3 Responses to TASITLAR SANAT ETKINLIKLERI

  1. Butterfly says:

    ├ľnce ho┼čgeldinnnn,├Âzlettin ama olsun g├╝zel bir tatil olmu┼č.Sonra ge├žmi┼č olsun ├Ânemli bir┼čey olmamas─▒ sevindirici..Evet Elif ┼×afak'─▒ bir ka├ž programda izledim hep ayn─▒ c├╝mle kal─▒plar─▒ i├žersinde ben de ┼ča┼č─▒rd─▒m a├ž─▒kcas─▒..ama roman harika ger├žekten baz─▒ insanlar belki konu┼čarak kendini pek ifade edemezler ama harika yazar.├žizer,oynar.├ç├╝nk├╝ ger├žekten b├Âyle insanlar─▒ tan─▒d─▒m.sevgiler Meralcim iyi pazarlar sana­čÖé

  2. BOYALI ELLER says:

    Tesekkur ederim ablacim..
    Soyledigin gibi insanlar cok gercekten Elif Safak'ta cok konusmadan bol bol yazmali bence­čÖé

  3. selam meral ├Â─čretmenim, iyi tatil yapm─▒┼čs─▒n─▒z, elif ┼čafa─č─▒n ben serisini ald─▒m bu yaz i├žin, siyah s├╝te ba┼člad─▒m ├žok s─▒k─▒ld─▒m b─▒rakt─▒m ├žok satanlar listesindeydi kim neresini be─čendi anlamad─▒m , bit palas─▒n─▒ okuyorum ┼čimdi g├╝zel ke┼čke a┼čk─▒ ├Ânce okusayd─▒m diyorum. siyah s├╝t├╝ sona b─▒raksayd─▒m…. satanlar listesinden ├žok tavsiyelere g├Âre kitap al─▒cam art─▒k .. iyi geceler ├Â─čretmenim…

Leave a Reply

