TIRTIL PROJE ve ODULUM :)

Oncelikle Nezihe Hanim (http://www.inciminci.com/) ve Merve’ ye(http://www.okuloncesipaylasim.com/) beni bu odule layik gordukleri icin tesekkur ederim🙂

Odulun sartlari arasinda 7 blogger’i odullendirme var ama zaten arkadaslarin cogu bu odulu almis, bende sadece Asis’i (http://asis-butterfly.blogspot.com/)odullendiriyorum😉

Yukarida gordugunuz de gecen hafta yaptigimiz tirtilimiz. Cocuklari gruplara ayirdim ve her grup tirtilin bir dairesini ogrendikleri degisik tekniklerle suslediler. Ben kagit yuvarlama, yirtma-yapistirma, firca baskisi ve parmak baskisi tekniklerini kullandim ama farkli tekniklerle de guzel olacagini dusunuyorum.

This entry was posted in Projeler. Bookmark the permalink.

2 Responses to TIRTIL PROJE ve ODULUM :)

  1. Nur says:

    ellerine sağlık miniklerin çok güzel olmuş canım
    Sevgiler..

  2. Butterfly says:

    Meralcim çoook teşekkürler canım bilmem layıkmıyım bu ödüle :)öyle yaratıcı bir şeyler yapmaya blogla ilgili hiç zamanım olmuyor.Tırtıllar çok sevimli ellerine sağlık minik tırtılların :)öpüyorum canım.

Leave a Reply

