AAAARIIII VIZ VIZ VIZ :)

Bu etkinligi farkli yerlerde gordum, onlar grup calismasi olarak yapmislardi, ben plastik tabakla bireysel etkinlik yaptirmayi tercih ettim. Tabagi ters cevirip kullandik, uzerini makarnalarla kapladik, arilari onceden fon kartonuna cizip hazirlamistim, cocuklar keserek makarnalarin uzerine yapistirdilar. Arilarin boyutunu farkinda olmadan cok buyuk yapmisim baya bir hormonlu tombis tombis ari oldu bizimkiler🙂 siz yapmak isterseniz arilarinizi cok buyuk yapmamaya ozen gosterin derim ben😉

This entry was posted in Sanat Etkinlikleri. Bookmark the permalink.

3 Responses to AAAARIIII VIZ VIZ VIZ :)

  1. Butterfly says:

    Herşey hormonlu varsın arı da hormonlu olsun azıcık :))) sevgilerimle iyi haftasonları canım.

  2. BOYALI ELLER says:

    Dogru diyosun valla hormonlu aridan zarar gelmez🙂

  3. Nur says:

    miniklerin ellerine sağlık canım

Leave a Reply

