BREZILYA..YUMURTA KOLISINDEN CICEKLER, RULODAN AGAC

Tatil coktan bitti ama ben hala tatilde sayilirim bu sene sinif alamadim. Onumuzdeki uc yilimiz esimin isi nedeni ile Brezilya da gececek, bende ucretsiz izinli olacagimdan calismayacagim…
Bu yazi toparlanmakla gecirdik hala toparlanmaktayim­čÖé gidis gunumuz yaklasiyor sanirim gidene kadar toparlanmam bitmeyecek­čÖé
Bundan sonra kendi yaptiklarim degilde gittigim yerlerde gordugum degisik etkinlikleri paylasacagim burada zaten ilk blog yazmaya basladigimda da Amerikadaydim orada gordugum okul oncesi etkinlik kitaplarinda ne varsa ekliyordum bloga­čÖé eger beni eskiden beri takip edenler varsa onlar hatirlar­čÖé
Turkiye’yi, cocuklari, calismayi, ailemi, arkadaslarimi eminim cok ozleyecegim karma karisik duygular icindeyim su siralar…
Gidene kadar tekrar yazmaya firsatim olmaz sanirim gecen yildan kalmis iki etkinlik ekleyim dedim gitmeden…

Fotograflar cok iyi cikmadi ama calisma cok guzel arkadasim Kevser’in hediye olarak yaptigi yumurta kolisinden cicekleri.. Yumurta kolisini cicek seklinde kesip boyadi daha sonra sepete yerlestirip boyadi..

Gece yil yaptigimiz agaclarimiz… Govdesi icin rulo kullandik yirtma yapistirma teknigi ile govdesini kapladik, agacimiz cift tarafli ve cesit cesit­čÖé isteyen elma, isteyen armut agaci yapti..
This entry was posted in Sanat Etkinlikleri. Bookmark the permalink.

7 Responses to BREZILYA..YUMURTA KOLISINDEN CICEKLER, RULODAN AGAC

  1. Hay─▒rl─▒ olsun. Eminim oralardan ├žok g├╝zel ┼čeyler payla┼čacaks─▒n─▒z bizimle.­čÖé

  2. BOYALI ELLER says:

    Tesekkurler Nezihe Hanim..insallah oyle olur­čÖé

  3. Butterfly says:

    Meral'cim uzun zaman oldu ben de art─▒k yazmayacak herhalde dedim.Me─čer yolculuk varm─▒┼č sana kolay gelsin yolun a├ž─▒k olsun.Yeni bir ├╝lke farkl─▒ bir k├╝lt├╝r tan─▒yacaks─▒n ne g├╝zel tad─▒n─▒ ├ž─▒kar :)bizi habersiz b─▒rakma olurmu,├Âp├╝yorum.Sevgilerimle…

  4. BOYALI ELLER says:

    Uzun aralar versemde yazmay─▒ b─▒rakam─▒yorum­čÖé
    ─▒lg─▒nc b─▒r deney─▒m olacak bu yolculuk b─▒z─▒m ─▒c─▒n f─▒rsat bulur bulmaz yazacag─▒m tab─▒─▒ k─▒..
    sevg─▒ler…

  5. Hay─▒rl─▒ olsun.. Umar─▒m ne┼čeli, ba┼čar─▒l─▒ bir sene ge├žirirsiniz oralarda…

  6. BOYALI ELLER says:

    Tesekkur ederim yorumunu gormek ne guzel­čÖé

  7. Anonymous says:

    J'ai appris des choses interessantes grace a vous, et vous m'avez aide a resoudre un probleme, merci.

    – Daniel

Leave a Reply

