ELDIVEN SINCAP, KUCUK KIZ SARKISI MP3

Bu sincabin hem yapimi cok kolay, hem sevimli ( daha renkli bir eldivenle yapilsaymis daha da sevimli olurmus bence.) hem de cocuklarin onunla oynamaya bayilacagi kesin­čÖé
Ayaklari ve govdesi isaret ve orta parmaklardan, kuyrugu bas parmaktan, kollari serce ve yuzuk parmaklarindan, basi bu parmaklarin devamindan yapilmis. KAYNAK…

Gecen yil 23 nisanda kucuk kiz rondu calistirmistim, izlemek isteyen olursa burada..
Sarkisini bloga eklememistim gecenlerde sarki ile ilgili istek gelince sarki da blogda bulunsun istedim. Indirmek isteyenler BURADAN indirebilirler…

** Blogun sablonunu degistirmeyi seviyorum, kac kez degistirmisimdir Allah bilir, ama bu sefer tam bir iskence oldu, gunlerce ugrastim tam istedigim gibi de olmadi aslinda­čśŽ
Yakinda yine degisir muhtemelen­čÖé

This entry was posted in 23 Nisan, Artik Materyallerden Etkinlikler. Bookmark the permalink.

2 Responses to ELDIVEN SINCAP, KUCUK KIZ SARKISI MP3

  1. Butterfly says:

    Meralcim selam,
    sincap ger├žekten s├╝per ama renkli bir eldivenle daha g├╝zel olur dedi─čin gibi belki denerim ;)┼čablonun g├╝zel olmu┼č di─čeri de g├╝zeldi nerden buluyorsun b├Âyle de─či┼čik ┼čablonlar─▒ ben ne varsa onlara mahk├╝mum blogerda­čÖé ba┼čka beceremem art─▒k..├žok ├Âp├╝yorumm.

  2. BOYALI ELLER says:

    Tesekkur ederim yeniden burada olman ne guzel­čÖé

Leave a Reply

