TAKVIMLER

Ben en cok sonuncusunu begendim, kapiya asma fikri farkli geldi bana.
http://meralinanasinifi.blogspot.com/2009/12/2010-takvimi.html burada da benim gecen yil yaptirdigim takvim var..
This entry was posted in Sanat Etkinlikleri. Bookmark the permalink.

7 Responses to TAKVIMLER

  1. Nur says:

    hepsi birbirinden güzel teşekkürler Meralcim haftaya bende takvim yaptırmayı düşünüyorum çocuklara

  2. BOYALI ELLER says:

    senin takvimini de haftaya gormek isteriz o zaman Nurcum🙂

  3. Butterfly says:

    Bende sonuncuyu beğendim🙂 çoook sevgilerimle öpüyorum.Yağmurlar bittimi🙂

  4. BOYALI ELLER says:

    Bitmedi malesef yaa hergun duzenli yagiyor, yaz boyle gececekmis alisiyorum artik🙂

  5. çiğdem says:

    sizin blogunuzu düzenli olarak takip ediyorun başarılı buluyorum tebrikler bende sınıfım adına bir site açtım gezerseniz memnun olurum değerli yorumlarınızı beklerim sevgilerele

  6. BOYALI ELLER says:

    Cok tesekkur ederim Cigdem, bende senin blogunu gezmek isterim tabii ama adresini yazmamissin, adresin nedir?

  7. çiğdem says:

    http://wwwsevgisnf.blogspot.com/
    blog konusunda çok yeniyim tavsiyelerinizi beklerim teşekkürler

Leave a Reply

