KABAK CEKIRDEGI ILE SUSLU KALEMLIK

Aycekirdegi ne kadar guzel suslemis kalemligi. Aslinda ayni yontemle yapilmis kalemlik ve cerceve ornegi yillar yillar once eklemistim bloga, cok uzaklardan cok sevdigim bir arkadasim ogretmenler gunu icin yapmisti, kalemligin tabani ve cerceve kalp seklindeydi cok hos olmustu. Ilk adresim olan meralsa.blogcu.com’a eklemistim onlari. Ben uzun zamandir o bloguma giremiyorum kac kere blogcuya mail yazdim ama bir cevap gelmedi sanirim birileri sifremi kirip degistirdi cunku blogun goruntusu tamamen degisti. Ilk goz agrim olan meralsa’ya giris yapamamak icimde dert zaten bu sebeple tekrar hatirladim.
Ben yinede arsivden arastirdim ama bulamadim onlari bu aralar aradiklarimi bulamiyorum nedense­čÖé
Etkinligin yapilisi anlasiliyor zaten fotograflardan, kabak cekirdegi boyandiginda bambaska bir hal almis…
Kaynak: solountip
This entry was posted in anasinifi kalemlik sanat etkinligi, kalemlik, okuloncesi kalemlik sanat etkinligi, Sanat Etkinlikleri. Bookmark the permalink.

5 Responses to KABAK CEKIRDEGI ILE SUSLU KALEMLIK

  1. Nur says:

    ikinci d├Ânem yap─▒lacaklar listesine eklendi­čÖé

  2. BOYALI ELLER says:

    yaptiginda bizlerlede paylasirsin artik nurcum­čÖé

  3. ├žok yarat─▒c─▒ bir ├žal─▒┼čma ,ellerine sa─čl─▒k

  4. Butterfly says:

    Meralcim san─▒r─▒m uzun s├╝re kullan─▒lmayan bloglar─▒ kapatm─▒┼č blogcu bende giremedim­čśŽ ├žoook sevgilerimle ├Âp├╝yorum.

  5. BOYALI ELLER says:

    ama niye kafalarina gore kapatirlarki!! ustelik kac kere mail yazdim cevap gelmedi :((

Leave a Reply

