MEVCUT GRAFiKLERi, DUYGULARIM KOSELERi

Bu guzel etkinlikler de bir baska cok sevdigim arkadasim Songul’den.
Burada Songul’den, ne kadar becerikli ve caliskan oldugundan bahsetmistim bunlarda kaniti🙂 ve cagrida bulunmustum sagolsun o da beni kirmayip birbirinden guzel bir suru etkinlik fotografi gondermis, fotograflari parca parca yayinlayacagim bugun sadece mevcut grafikleri ve duygularim koseleri var.
Cok guzeller ne kadar emek harcandigi belli.
Ben ozellikle bu agacli mevcut grafigine bayildim, cocuklari kuslarin getirmesi ayri bir guzellik katmis🙂
Songul’e cok tesekkur ediyorum, ellerine saglik arkadasim!

Devami birkac gun sonra…
Pazartesiye kadar buralarda olamayacagim, keyifli bir haftasonu gecirmek uzere yola cikacagiz insallah, simdiden sizlere de keyifli bir haftasonu diliyorum🙂

This entry was posted in anasinifi duygularim kosesi, anasinifi grafik ornekleri, anasinifi koseleri, ILGI KOSELERI TABLO ve GRAFIKLER, mevcut grafigi ornegi. Bookmark the permalink.

4 Responses to MEVCUT GRAFiKLERi, DUYGULARIM KOSELERi

  1. Canım Peri'nin ödevi olunca direk sana bakıyorum,bir şeyler var mı diye..İyi ki paylaşıyorsun:))

  2. Butterfly says:

    Meralcim boool keyifli geçsin haftasonun,öpüyorummm.Yine çok güzel şeyler paylaşmışsın ama bu aralar benim hiçç zamanım yok😉

  3. BOYALI ELLER says:

    yazilarinin arasindaki zaman araligindan belli ediyor zamansizligin kendini🙂
    kolay gelsin🙂

Leave a Reply

