PARMAK BASKILI YILAN, PECETELI KIZ ve ASLAN

Yine Songulcugum, yine guzel etkinlikler.
Posta kutumu actigimda Songul’den gelen maillerle birlikte bu etkinlikleri gorunce pek bir mutlu oluyorum🙂
Yine oylesine bir bakayim diye actim ve bu cici etkinliklerle karsilastim, hepsi guzel hepsi kiymetli benim icin, onlari gorunce buralarda unutulmadigimi anliyorum🙂
Canim cok tesekkur ederim, iyiki varsin.
Bunlari yapan, gonderen ellerin dert gormesin!! :) 
Normalde gormeye dayanamayacagimiz hayvanlar, etkinlige donusunce goze cok sempatik gorunuyorlar bu yilanda oldugu gibi🙂
Kartondan kesilip uzerine parmak baskisi yapilmis.
Bu peceteli kiz cok seker olmus🙂
Yapilisi acikca anlasiliyor zaten fotograftan.
Bosuna ormanlar krali dememisler aslan icin bu haliyle bile ne kadar heybetli :)
This entry was posted in anasinifi sanat etkinlikleri, aslan sanat erkinligi, kiz sanat etkinligi, Sanat Etkinlikleri, yilan sanat etkinligi. Bookmark the permalink.

One Response to PARMAK BASKILI YILAN, PECETELI KIZ ve ASLAN

  1. Aslanı çok sevdim. canım kardeşimin küçükken yaptığı maymunu var onu saklarım hala onu hatırladım🙂

Leave a Reply

